Esber 27 haftalık hamileyim bayağıdır yeşilimsi akıntım oluyor kokusuz sanırım anormal bi durummuş yaşayan bilen var mı nedir ne yapmalıyım ?
Esmaonur Esber enfeksiyon kapmışsınız aynısını yaşamıştım ilaçla düzeliyor ama sürekli tekrarlama durumu oluyor. Bende dört kere tekrarladı
Roza34_ Esber kullandığın iç çamaşırından da olabiliyor.. kalın saten hava almayan iç çamaşırları kullanma.. pamuklu iç çamaşırı kullan
Polenpolen52 Esber ınan bılmıyorum , bolbol yogurt ye ben yıyorum ama yınede oldu 😀 ılıskıden olabılıyor , ama doktorum aynen şöyşe yazmıs, gebelıkle sıksık karsılasılan bır durum cok normal , korkulacak bır durum yok , ve ılaç verdı canım
Esber Esmaonur Ben ilk zamanlar önemsemiyordum olabilir diye yeni öğrendim enfeksiyon sebepli olduğunu bayadır var acaba sorun olur mu
Buseyllzr Esber mutlaka tedavi olun bazı enfeksiyon çeşitleri erken doğuma yol açabiliyor ve ilerledikce kalitsal hale gelebiliyor iyce ilerlemeden doktor gitmenizi tavsiye ederim 🙏
Esmaonur Esber geçmezse mantara dönebiliyor. Benim mantara dönmüştü çok çekmiştim ağrı vs. Enfeksiyon derecesi de önemli bebeğe geçme durumu da oluyormuş ilerleyen zamanlarda. Bence ihmal etmeden doktora danışın derim ne kadar erken ilaç kullanmaya başlarsanız ilerleme ihtimali o kadar azalır. Günde 3 litreye yakın su içmenizi öneririm ne kadar çok idrara çıkarsanız o kadar çabuk atıyorsunuz enfeksiyonu