Aycbyr1 Ben bunun için dün dermatologa gittim. Kan idrar ve gaita tahlili istedi içten gelen bir şey mi diye. Testlerde bişey çıkmadı. Kaşıntıya bağlı dedi ve geçti. İlgisiz bir doktordu sanırım. Krem önerdi ama almadım çünkü kozmetik anlaşmalı olduğu kremler. Onun yerine sağlık ocağı başka bir krem onerdi onu aldım. Sizde bence bir doktorunuzla görüşün