Kızlar covid atlattım bugün negatife döndüm çok şükür. Fakat aklımda hep bir soru bebeğim iyi mi acaba diye şükür hareketlerinde bir sıkıntı yok olmadı da kontrolume 2 hafta var sizce öncesinde gideyim mi yoksa sağlığı yerinde midir? Covid ne gibi zarar verebilir bebeğime bir şey olsa farkederdim değil mi