Kbr-2 Merhaba kızlar bu gün sezeryan doğum ile oğlumu kucağıma aldım şükürler olsun 2. Sezeryanım ilkinde lavma yapılmıştı gaz çıkaramadığım için şimdi de çıkaramıyorum ne önerirsiniz bana yardımcı olurmusnuz ne yapsam hemen gaz çıkar tuvalete çıkarım
Kelebekk-0307 Kbr-2 geçenlerde böyle bir post açılmıştı yine ve cogu kisi nescafe önermişti ne kadar doğru bilmiyorum ama deneyin isterseniz ben doğum yapmadım hala olur da öyle bir sorun olursa diye aklımda kalmıştı
Kbr-2 Kelebekk-0307 içtim şimdi bnde burçak bisküvi önerdi hemşire onunla içtim bakalım işe yarar inşallah 🤲🏻
Sinemmmmm58 Kelebekk-0307 kahve bas agrisina cok iyi geliyo canim anesteziden dolayi hemsireler de soyluyor zaten bol kahve icin diye
Kbr-2 tubahamza evet spinal oldum şimdi hemşire burçak bisküvi yada petibörü sade nescafeye batır batır ye iyi gelir dedi denedik bakalım sende ye kremalı bisküvi yememeliymiş
nazlisucan Kbr-2 ben sade yulaf yiyorum çok rahat ediyorum tuvalette. Tadını herkes beğenmez hatta tadı yok ama ben çok seviyorum lifli bir gıda.
Kbr-2 EdSusam ikinci daha kolay geçti daha rahattım ama arası çok olmadığı için 1 yaş 3 ay var yürürken zorlandım
EdSusam Kbr-2 oy inşallah bende böyle söylerim aşırı korkuyorum yeni gebeyim. Ama ilk doğumumda kolik bebeğimde beni çökertmişti bi cesaret geldi bana ki nerden geldi bilmem bi çocuk daha olsun dedik😃unuttum o günleri sanırım
Selin12- Kbr-2 canım bol bol yürüyün maalesef lama yi yapmıyorlar bende ayin 29 unda doğum yaptım gaz çıkaramadım 3 gün hastanede Yattım enson dayanamıyorum diyince lama verdiler oda beni cok kötü hasta yaptti dun eve geldim halen daha gaz çıkaramıyor