Glsm_Erdgn00 İkinci gebeliğim ama ilki hiç bu kadar ağrılı değildi 7+2 haftaligim eğilip kalkamıyorum yuruyemiyorum bile aranızda benim gibi olan varmı…? ****
Glsm_Erdgn00 @Emine_eymen gittim doktora ama normal karşıladı rahim büyüyor dedi ama bana hiç normal gelmedi hayırlısı olsun inşallah gebeliklerim yoğun kanamayla geçiyor benim progesteron kullanıyorum Allah’ım korusun🙏
Emine_eymen Glsm_Erdgn00 hmm bebek iyiyse sıkıntı yoktur o zamn benimde adet olcak gibi ağrılarım hala oluyor ama şunu fark ettim üşütünce oluyor ayaklarım üşürse agrım oluyor sende dikkat et
Emine_eymen Glsm_Erdgn00 rica ederim cnm benim ne yaptım ki bütün bebiş ler ve anneleri iyi saglıklı olsun yeter🤲🥰