Vuslaaatt Arkadaşlar 30 haftalığım 2 gündür aşırı derecede kasık agrım var çatı ağrısı mı oluyor o bilmiyorum kasılmaktan yürüyemiyorum hareket ettiğim zaman elektrik çarpar gibi oluyor tuvalete zor giriyorum :( Dün nts de baktılar sancı çıkmadı idrar yolu enfeksiyonu çıktı yoğun olarak sadece o kadar ama bu agrı aşırı tedirgin ediyor beni yürümeyi engellicek kadar normal mi bu cvp verirseniz sevinirim 😢😢😢
Btlblbl Vuslaaatt bende ayniyim yuruyemiyorum 😐sanki doguracak gibiyim 33+6 haftaligim persembe randevum var bakalim ne diyecek oyle cok agriyor ki oturunca kalkamiom adim atsam dahi agriyor 😕
Vuslaaatt Btlblbl bende de öyle sanki doğurucam öyle bir baskı varki kasıkta adım atamıyorum 2 gündür :(
Mhrbndm Canim idrar yolu enfeksiyonu o dedigin agriyi yapiyo doktoruna sor oda onaylicaktir bende cok cektim o agriyi adami deli ediyo
Vuslaaatt Mhrbndm Berbat bişey sürekli tedirginim doğum agrısı gibi patlıcak gibi kasıklar sanırım enfeksiyondan :( Çok teşekkür ederim canım