Kizlar 23+4 haftalık hamileyim Sedef hastayım iki üç gündür lezyonlarda artış ve kaşınmam var rahatsız olduğum için bugün doktora gittim profesör gittiğim doktor avil 22.7 mg tablet verdi herhangi bir zararının olmayacağını söyledi günde bı defa kullanımın içim rahat etmedi yinede c grubu ilaçlarda kullanan var mı daha önce bı zararı olur mu var mıdır