YagizAsyaMom benimde doktorum kabızlıktan dolayı karın ağrısı ve ıkınma olmasını istemiyorum dedi 2-3 gün çıkamazsan duphalac diye bi şurup verdi bundan 1 ölçek iç normale döner dedi bende öyle yapıyorum. Ama şuruptan ziyade aktiva probiyotik yoğurt beni daha çok rahatlatıyor kabızlığı önlüyor. Yine şurup istemezsen kuru kayısıyı geceden suya koy sabah o suyu iç dedi yani ıkınma diye biçok yol söyledi doktor.