Merhaba prematüre anneleri var mı aramızda deneyimlerinizi paylaşır mısınız?27+6 da plesenta dekolman sebebiyle doğuma alındım.Kızım küvezde tahmini 1,5-2ay küvezde kalacak.Bakmaya kıyamıyorum resmini öpüp kokluyorum.Evimize geldiğimizde saçının teline dokunmaya kıyamam çok zor bir süreç biraz korku,heyecan karmaşık duygular içindeyim.Rabbim hepimizin evladınız hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin🤲🏻