Berken2 Merhabalar ikinci bebeğime hamileyim, bebek bezleri malum zamlardan nasibini aldı, şu an piyasada uygun ve çok revaçta olan babyturco bezi ilgimi çekti, kullanan anneler yorum yapabilir mi iyi ve kötü.
minikkoalammm Berken2 ilk sleepy kullandım sızdırma yaptı öneri üzerine baby turco aldım pişik yaptı çocuğumn poposu yara gibi pötür pötür oldu önlem bebek nezi sipariş verdm pnu bekliyorm her bebekte farklılık gösteriyor cnm sende yapmayan bende yapa biliyor yada tam tersi denemeden bilemezsn
mayis13 Oğlum doğduğunda slepy kullandım taşırma yaptı , canbebe falanda pişik yaptı en son Baby turbo denedik hiç bir sorun yaşamadık ve hayla devem ediyoruz çok memnunum ayrıca içeriği çok temiz . Bebek kendi bezini kendi seçiyor gerçekten kiminede baby turco yaramıyor . Biz çok memnunuz
Berken2 mayis13 İnşallah bizde ise yarar benimse yaz bebeği olacak, yeni doğana 1 numaramı alsam kimisi 1 numara çok küçük demiş
Berken2 @“minikkoalammm” kesinlikle haklısınız bende deneyip görücem artık peki yeni doğan için 1 numara ki aldınız, internette okuduğum bazı yorumlarda Yeni doğan a 1 numaranın küçük geldiğini yazmışlar hep bide yaz bebeği olacak benimki
minikkoalammm Berken2 1 numara aldım canm bnm bebeğim minyon bebek doğdu küçk gelmedi 3.140 gram doğdu
mayis13 Berken2 turconun kalıpları küçük ben hep bi beden büyük alıyorum ama yeni doğan için bir fikrim yok yönlendirmiş olmayayım
Berken2 mayis13 Teşekkür çok sağ olun ben şimdiden aratismalara girdim 19 haftalık daha, doğuma yakın zamanda kilosu netlesince artık 1 ya da 2 karar vericem