Berken2 Merhabalar ikinci bebeğime hamileyim, bebek bezleri malum zamlardan nasibini aldı, şu an piyasada uygun ve çok revaçta olan babyturco bezi ilgimi çekti, kullanan anneler yorum yapabilir mi iyi ve kötü.
gurbetcikizii Berken2 baby mallda %30 e bebekde belirli günlerde %28 indirim oluyor takip edin derim şuan atıyorum 60 tl ise indirimle birlikte 43-45 tlye filan geliyor ☺️
hunilimom Berken2 2.5 yaşında kızım ben kullanıyorum memnunum 2. Ye de bunu alicam suan hepsi burada da indirim var 2. Si 1 TL
Merve5 Berken2 kullandım yeni aldık diyebilirim inceliği arkasındaki boşluğu vs gayet iyi. Tavsiye ederim
Emelmirac En son ekim ay’ında trendyoldan sipariş verdik 192 adet 162 tl idi Ama şimdi baya yükselmiş fiyatı
Mutluanne27 Benim eşim baby turco yapımında mühendis olarak çalışıyor.Esim yapım aşamasıni bildiği için biz ondan aldık.Etrafimizdaki herkese tavsiye ediyorum.Herkes çok memnun.
Nihanus Berken2 ben denedim malum evde 1 bezliden 2 bezliye çıkmamıza az kaldı nasipse 😅 benim gözlemlediğim olay çok şişmesi az bi çişle çok şişiyor ama içeriği doğal en azından tercih edilebilir zorda kalınırsa. Benim oğlum ultra alerjik bir bebekti halada alerjik 21 aylık oldu. Piyasadaki tüm bez krem mendil şampuan ne varsa denedik en pahalısından en uygununa hiç parayı düşünmeden vardığımız sonuç kesinlikle goon. Hem ortalama altı fiyat hemde içerik olarak en temizi üstüne birde ipek gibi yumuşak asla lastik izi yapmıyor zaten elinize alsanız şaşırırsınız o derece. Biz prima pure kullanıyorduk yeni adı harmony olmuş piyasanın en pahalı bezi düşünün onun bile eksisi vardı goonun yok. Ama goon premium olacak sarı pket maviler iyi değil