havvataylan bende 37+6yım doktora gittim bugün aynı şikayetler bende de var canım rahim ağzına baktı herhangi bir problem Yok gün yaklaştıkça olur dedi. ☹️ Haftaya Perşembe sezeryanım zaten🙇♀️ doğumu tetikleyecek bir harekette bulunma bol bol dinlenmeyi söyledi cnm ağrılsr için