Caglasss34 byzknn ağrı eşliğine bağlı aslında zonklama gibi asla üzerine yatırmıyor yukarı kaldırırken sıkıntı oluyor buz koy demişti hemşire onu yapıyorum bakalım
Aysu123cicek byzknn hoc zorlamiyor bende 2 gun surdu zorlakiyor hafif oda o kadar abartacak bir sey deyil
Ezgii0 Caglasss34 2-3 gün üstüne yatamazsınız çok zorlayıcı ağrı değil. İlk gün uyuşuktu yalnızca benimki
Cglnrskmk Caglasss34 hiç olmadı cok şükür. Sadece ilk gece üstüne yatmadım ama hareketimde hiçbir sıkıntı çekmedim 🤲🏻