eyldz Samsun da kadın hastalıkları ve doğum doktoru Sefa Erdem Özhan a giden var mı acaba yılın en iyi hekim ödülünü almış bir doktormuş.
eyldz Elf55 Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 Bende 19 Ocak ayında gitmiştim ilk. Klomen ve folbiol yazdı.klomen bitti folbiol 5mglık devam ediyorum.
Elf55 eyldz rabbim herkesin gönlüne göre versin kimsenin kucağını boş bırakmasın. Ben de riskli bir gebelik geçiriyorum ama önce allaha sonra doktoruma çok güveniyorum siz de güvenin