Nefesin01 1Nermin 2.5 aylık bebeğim sleepy kullandım fiyatı artınca baby me denemek istedim hem kalıbı çok güzel hem pişik taşma yapmadı her iki bezini de kullandım ama aleoverali olandan daha çok memnun kaldım 1.5 aydır kullanıyorum bu arada
Ayselkaracizmelli E bebeğin bezini bilmem ama evy baby kullandınız mı bilmiyorum ama o çok iyi kolay kolay pişik yapmıyor kardeşlerimde kullandık hiç sorun yaşamadık inşallah yakında bende bebeğimde kullanacağım ki şuan güncel bebek bezi fiyatlarına göre çok uygun