Cdem21 Gebelik istiyoruz ama sanki adet olacakmışım gibi ağrı var bugün hafif hafif sizin böyle şeyleriniz olmuş muydu ne gibi belirtileriniz vardı
Htc_31 Cdem21 yumurtlama günüm den 2 gün sonra kasıklarımda hafif ağdı başladı adetin 2 Şubat sonra bel ağrısı olmaya başladı ve bugün normal gebelik testi yaptım hemen pozitif çıktı darısı sana inşallah canım
Kvser Cdem21 benimde bat 9 Şubat ağrım yok sadece karsığıma batma oluyor ve akıntım var şeffaf su gibi
a-63-SK Htc_31 benimde bat 2 Şubat yumurtlamadan sonra ağrılarım oldu yine ara ara var bende gebelik testi almalımıyım sizce
Cdem21 Kvser benimde akıntım var ama şeffaf değil o yumurtlama olduğu gün olmuştu ben ovülasyon testi ile takip etmiştim
Kvser Cdem21 gecen hafta da vardı akıntım 2 gün yumurtalama olarak düşündüm dün yüne başladı 🙄 sizin akıntınız nasıl
Cdem21 Cdem21 benimki şuan beyaz akıntı şeffaf değil ama yumurtlama olduğu gün ve çatladığı gün dediğin gibi şeffaftı mesela şuan sol kaşığımda hafif hafif ağrı var hayırlısı olsun ama umarım adet olmam
Patito__ Kvser merhaba benmde bat 8 subat bnmde yumrtlamadn snra akntim durmustu dunden beri basladi ama beyaz kati kivamli Sol yumrtaligm ck agrio bel agrim ve ama ben bebektn ck kistten supheleniorm :(
Htc_31 a-63-SK yinede geçmesini bekle istersen sen ben çünkü 2 yaşında kızım var onada adetime 4 gün kala yapmıştım hemen çıkmıştı benim idrara ve kana çabuk geçiyor hormonal yani birazda
Kahveli Kubraalp @Kvser @Cdem21 kizlar benimde 7-8 şubat Bat tarihim akıntim hic yok sadece sancı gelip gidiyor kasıklarima 😕
Kvser Kahveli her insanda farklı gösteriyormuş inşallah gebeliktir rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🥰🤲🏻
Cdem21 Kahveli inşallah hepimizin bu ay olur hayırlısıyla her bünye farklı oluyor benimde ara ara kasıklarım da ağrı oluyor aynı adet olacak gibi
Kvser Cdem21 benim ki ağrı gibi değil iğne batıyor gibi oluyor sızlıyor . İnşallah rabbim nasip eder bizlere canım 🤲🏻🥰birde dün ve bugün şeffaf alıntım başladı