Patito__ Siyacus cnm bu testte neden yatay cizgide cikmis silik bir cizgi vr 5 dkkda ciktiysa hamilelik anlamina geliyor ama test bozuk gibide
Siyacus Siyacus canım bugün Birdaha test yapdim daha koyu çıktı biraz ne zaman kan versem çıkar hamilelik
Siyacus Kızlar ben 3 bundan önce test yapmısdim hatta size resimde atmisdim bugün tekrar yapdim biraz daha koyulasmis rengi belli oluyor inşallah bu ay tutmuştur dua edin 😊
Siyacus Burcusenkoc canım ben bugun bi daha yapdim test biraz koyulasdi rengi ne zaman kan versem çıkar hamilelik
Burcusenkoc Siyacus yarın verin kan ☺️ Pazartesi tekrar verin iki kat yükselerek gitmesi gerekiyor o zaman hamilelik var demektir
Gizmo55 Siyacus canım bende 13 gündür olmıyorum böyle 1 ay geçtikten sonra öğrenmene şaşırdım belirtilerin nelerdi kan verdin mi kesin mi hamileliğin şuann 😍
Siyacus Gizmo55 evet canim inşallah bende hamileyimdir kan vermedim hala adet olmamı bekliyorum dün ağrıyordum dedim kesin olucam olmadım akıntı 2 aydır geliyor, ara sıra mide bulantısı çok deyil, kasik ağrıları, bel ağrısı böyle belirtilerim canim
Gizmo55 Siyacus kan vermelisin canım ya baya olmuş ben 1 haftada verdim negatifti şimdi 2.haftayı bekliyorum yine veririm dayanamam🙄
Gizmo55 Siyacus bende de kasık ağrısı bel uyuşukluğu , akıntı , halsizlik var canım akıntı şeffaf su gibi 🤷🏼♀️
Siyacus Gizmo55 vericem canım tersten birsey anlaşılmıyor zaten hadi bakalım allah hakkımda hayırlısını nasib etsin inşallah, ❤️
Gizmo55 Siyacus inşallah güzel haberler alırsın canım test yapmıştım yine 2 gün önce fln bişey çıkmadı gecikmede 2.haftaya doğru gidiyorum zaten hayırlısı bakalım 🤷🏼♀️
Siyacus Burcusenkoc cox teşekkür ederim cevabladigin için canım tamam anneme soyleyimde gidelim iyi haberlerle gelirim inşallah 🥰