iki_minik_annesi 36+5 haftalik hamileyim ve suan karnim cok fena assagi dogru bi baski var ayakta durunca bi agri giriyo hele kassigima kramp giriyo resmem icimde kipor kipir karnim acayip geriliyo noluyo ya
Ada_kacira iki_minik_annesi ay bende 34 haftalığım aynı durumdayım bu gün gittim doktora nst herşey bakıldı normal dedi doktor bana istersen sende bi görün için rahatlar hiç olmazsa
Deletedmom623737 iki_minik_annesi 3 4 gündür benimde öyleydi yürüyemiyordum bile bu gün kontrele gittim sancım cıktı
donmezzderya iki_minik_annesi benimde öyle aşağıda baskı oluyor gibi vajina kısmım ağrıyor çatı kısmım belim filan kopcak arada sancı giriyor doktora 1 hafta var daha 34 haftadayım bende
nazlisucan iki_minik_annesi bebeğin kafası aşağı iniyor olabilir bende de oluyordu hatta daha erken başlamıştı. Şu an 39+2 haftalık ve doğuma çok müsait bir şekilde duruyor doktorum bunun iyi bir şey olduğunu söyledi bir sancı gelse çok rahat doğuracakmışım. Seninki kendine yer açıyor yavaş yavaş🧚🏻♂️
Turcgil Bende dünden beri öyleyim kıpır kıpr ve aşağıya doğru baskı yapıyor kendini geriyor 37.haftadayım sabah kontrole gideceğim bakalım🥲
Yaaagmurrr Ay bende 33+3 haftalık hamileyim vajinamın üstünde çok ağır bir yük var sanki yürüyemiyorum ve hareket ederken ağrılar giriyor resmen uyurken sağdan sola bile dönemiyorum acaba benim de mi sancım var
Firuza008 Bende de aynı durum 31 haftalığım bugun ultrasonda bebegin kafasının aşagı oldugunu soyledi doktor
iki_minik_annesi nazlisucan ayyyy sunni sanciyla dogurmak istemiyorum ilk dogumumda cok sikinti yasadim insallah kolay olur bu sefer ya