sedakalin Merhaba hanımlar 5 aylık hamileyim ve bir sorum olacak ayakta durdum zaman nefesimi baya zor alıyorum sizlerde de oldumu ?
Lajic sedakalin bugün aynısını bende yaşıyorum sadece ayakta değil her türlü zor nefes alıyorum :( 8 inci ayıma giricem zordayım😞
ElifPeker06 sedakalin ay benimde yatınca Sanki damarlarim patlicak gibi oluyo nefesim kesiliyor 6aylik gebeyim bende
merviss21 O aylarda ben de yaşamıştım. 8. Aydayım alıştım artık bu duruma 😁 her zaman yaşamazsın vücutta alışıyor zaten.
Deletedmom154 Lajic hayir ben doktoruma danıştım kullanırsam çocuğa zararı olur mu diye hayir deyincr kendim temin edip kullaniyorum