Ayliz_123 ilk gebeligimde de yaşadım ikincide de aynısı hep düşük hep düşük nts bile sırt üstü yatıp giremiyordum
Bunda da aynıyım düşük hep doktorum hatta tuzlu yeme ileri doğru yükselebilir dedi ne zaman kontrol etsem 8/5 en yüksek 10/6 yükselmesinden de doktorların gözün de düşük tansiyon daha iyi öyle demişti bana doktorum