Kizlar bana da bu konuda yardimci olur musunuz akıl akıldan üstündür..
Ben gecen yil niyetlenmedim ilk bebegimi dogurmusdum ve ramazan ayina denk geldi icjn lohusa idim bu senenin ( gecen yilin ) borcunu odemek icin 5 gun tuttum ama sonra sinda tutamadim kardesim izine gelmisdi..
1 ay once de ikinci bebegime hamile kaldimi ogrendim ben cok sasirdim planlanmis bir hamilelik degil sonucta kizim 10 aylik daha cok kucuk..
Bu sene 4 aylik hamile olacam ve bu bebek de cok acikiyorum kizimda hic oyle birseyim yokdu ve uşüyorum ben avrupada yasiyorum doktoruma danissam direk tutma der sonucta musluman degil
Ben ne yapayim kizlar? Iki yillik borc birikdirmek mi yoksa ginede deneyip tutmak mi gecen senenin kini ve bu senin kini de tutmak mi?
Suan 8 haftalik hamile yim ve dogumum 9. cay da ins