kzbny0lc 36.haftaya girdim. Tiryakiydim asla birakamam saniyodum . Hamileliği ogrenince toplasan 3 tane icmisimdir. Vicdan azabi yapip biraktim şuan aklima bile gelmiyor hatta bazen nasil icmisim o pis şeyi diyorum 😂😀
Sibelyavuz3419 Öğrendiğim gün bıraktım arada camım çeksede içimde bi can taşımanın sorumluluğu beni uzaklaştırıyor hiçte zorlanmadım sebebim çok kuvvetli çünkü 🤲🏻☺️
boymomyz Seray- Sigarayı 6. Hafta bırakmıştım 1taneyi zor içiyordum midem bulanıyordu 8. Haftada bebeğimin kalbi durmuş . Kürtajdan sonra 1,5 pakete çıkardım smdi tekrar düşünüyorum bebek ve napcam bilmiyorum . Eskiden içmediğim kadar çok içmeye başladım