Bebishko_12 Merhabalar, benim bebeğim 24 haftalik. Hareketlerını hep karnımın aşağilarinda hissediyorum. Ama vaginada degil. Bazen göbek kismina da dokunuyor ama en cok yumurtaliklar olan kisminda hissediyorum. Bu normalmi ??
Sibel_l3 Bebishko_12 Bende karışık hissediyorum bazen aşağıda bazen her iki tarafta aynı anda, yukarıda falan değişiyor yani poziyonuna göre olabilir
aysnrsvs Bebishko_12 sağ kasığımda da hissediyorum göbek deliğinden daha yukarda da napiyor bilmiyorum içerde 😂 25 +3 haftaligim
SevillC Bebishko_12 bizde 23 olduk aynı şekilde kasıklarimda hissediyorum bende yukarıda hissetmedim hiç
Bebishko_12 Sinoooom en cokta sol kasik tarafda hissediyorum sanki hep orayı cok sevıyor) hayır 17 haftada kiz dedi doktor,erkek değil
Bebishko_12 SevillC normal mi bu sizce? Bazen yorumlarda goruyorum , vajinaya yakin vurmasi tehlikeli oluyormus o yuzden tedırgınım ama vajinada degıl bırazcık yukarıda kasıklarda oynuyor
Sinoooom Bebishko_12 bebeğim erkek o yüzden sordum bende aşırı kasıklarda baskı hissediyorum nadir göbeğimde hissediyorum
Sinoooom Bebishko_12 evet söyledim normal olduğunu söyledi dediğim gibi sürekli orda hissediyorum en çokta göbek altıma doğru tekme atıyor