merhaba arkadaşlar ben bugün hastaneye gitmiştim sabah 39+3 haftalığım bu arada, doktor nst de sancı gördü biraz ve bebek hareketsizdi çok daha sonra ultrasondan muayne etti ve ultrasondada hareketsizdi (normalde çok hareketli bi bebek) yani toplamda 3 tane böyle nst çektirdiler hareketsizlikten ve hafif sancılardan dolayı hatta nst’de sağa, sola döndürdüler yine hareketlenmeyince ayağa kalkıp kablonun yetiştiği yere kadar yürü dediler o arada sancılar tavan yaptı zaten.. neyse ondan sonra ben serum yedim ve tekrar nst çektirdim ve 4. nst de bebeğimi dürttüm baya öylelikle hareketlendi, doktorum normalde yatış yaptırcaktı ve son haftamda olduğum için doğumu başlatabiliriz demişti ama 4. nst den sonra istersen eve gidebilirsin dedi bende eve geldim.
Bebek hareketleri gayet iyi yani bana göre iyi arada vuruyor ama çok fazla belim ağrımaya başladı ama öyle düzenli değil yani sürekli ağrıyor ve git gide artıyor sanki nişan vs gelmedi daha ve açılmamada bakmadılar
sizde daha önce yaşadınızmı böyle bişey eğer yaşadıysanız başınıza neler geldi?