yagmur_s Toxoplasma antikoru igg negatif çıktı değer de 0.216 bu ne demek Google çok canımı sıktı 🥺 yarın doktora götürücem sonuçlarımı ama yine de endişelendim. Tedavisi vs var mı nasıl bişey. 8 haftalığım.
Caniminannesi Ig g negatif çıktıysa daha önce toxo enfeksiyonu gecirmemissin demek,gebeliginde de dikkat edersin çiğ, az pişmiş et yememeye ,salam,sucuk,sosis vs tuketmemeye , sikinti yok yani, ig m pozitif ig g negatif çıksa o zaman sıkintiydi
yagmur_s Caniminannesi igm diye bir değer çıkmamış sadece igg yazıyor sonuçta o da negatif. Yani aktif yok mu şu an bende? Daha önce geçirmediğim ve antikoruö yok dikkat et anlamına geliyor yani doğru mu anladım. Yoksa igm değeri yazmaması da bir şey mi?
yagmur_s Polenpolen52 korktum valla 😂😂 daha önce duymadığım bilmediğim bir şey çıktı karşıma napiö🤦🏻♀️🤭
Caniminannesi Evet korkmana gerek yok bende de aynı şekilde bakıldı sadece ig g bakıldı o da negatif ,aynı dedigim gibi yani dikkat edicez
yagmur_s Caniminannesi ay içim rahatladı. İgm de istemişti doktor ama sevk oldu onlar demek ki sadece igg bakmış. Anladım süper ooh be 😂 hormonlarım beni deli edecek sanırım bu süreçte 🤭