Bebishko_12 Merhabalar, benim bebeğim 24 haftalik. Hareketlerını hep karnımın aşağilarinda hissediyorum. Ama vaginada degil. Bazen göbek kismina da dokunuyor ama en cok yumurtaliklar olan kisminda hissediyorum. Bu normalmi ?
esratmbs Bebishko_12 canim 22 haftaligimin kafasi asagi pozisyonda dedigi halde doktor surwkli asagiya vuruyor kasiklarima normal yani kanama vs olmadigi surece normal
Lulikli Bebishko_12 bebeğinin ayakları aşağı tarafa doğrudur vurduğu zaman orda hissediyor olabilirsin. Acil bi durum olduğunu düşünüyorsan bence bi doktora gitmelisin daha tatmin edici olur senin için de 😊
Melos12 Bebishko_12 25 haftalık olucam ya göbek deliğinin altında yada tam deliğin sigarında hissediyorum şuan mesela deliğin altında oynuyor
Bebishko_12 esratmbs hayır kanama yok ama hareketlerı en çok aşağida oluyor, sag sol tarafa cok vuruyo. Cok endıselenıyorum normalda yukarda olmasi gerekmıyormu
Bebishko_12 Lulikli ama en cok sol kasıkda oynuyor, orayı sevıyor sankı) aşağida oldugu için tedirginim. Doktor kontroluna az kalmiş zaten, o zamana gibi tehlikelimi değilmi bilmem lazım