Miniportakal Zemzems benim adet günüm geçti 4 test yaptım ikisi silik ikisi negatif çıktı sabah kan verdim sağlık ocağında yarın belli olacak
Miniportakal Meltem_10 öğleden sonra kahverengi leke geldi sonra olmadı normalde böyle olmaz benim adet olacaksam devamı gelirdi acaba diyorum hamilelik var yerleşme kanaması mı bilmiyorum
Meltem_10 Miniportakal ben dayanmayıp acile gittim meğerse çocuk Rahime yerleşiyormuş keseyi gördü 6+1 de. ilaç iğne verdi çok şükür şuan herşey yolunda