Toplumcubirisi bizde 20+5 haftalık olduk kızımla 🙏☺️İlk gebeliğim benimde 16. Haftadan itibaren hissediyorum. bebeklerin anne karnındaki duruşlarıyla alakalıda hissedememe durumu olabiliyormuş benim kızımın kafası sürekli asagida olunca biz biraz erken haftalarda hissedenlerdeniz sanırım ☺️ Bebeklerin duruşlarına annenin kilosuna hareketine filan herseye bağlı diyor doktorlar 20. Haftalardan sonra da hissedebilirsin demişti doktorum tedirgin olma ultrasonda herşey normal dediyse doktorun içini ferah tut 🙏