Seda09 Ben 35.haftadayım ve suyum sınırda hatta fazla doktor eğer bir sıkıntı varsa doğumdan sonra belli olur dedi
Fatmanur53 Seda09 açlık şekerinizi baktırdınızmı acaba bende 37+4 üm suyum sınırda bi bucuk ay önce aclık sekerim 105 ti diye beni diyete verdi diyet yaptımm sonraki haftalarda suyumm fazlasmamıs ama yine sınırda 😞nolacak bilmiyorum
Seda09 Fatmanur53 bende şeker çıkmadı canım ama neden böyle bilmiyorum kafama takmadığım düşünmediğim gün yok 😔
omerim32 Seda09 bende bugun ne olur olmazdıye doktora gıdıcem sankı bıseyler akıyormus gıbı hıssedıyorm