Umut60 canim biz bebek tedavisine başlamıştık klomen kullandım ama yumurtalarım gelişmedi, doktor duphaston verdi gun verdi şu gün başla diye adetimin 17. gunune denk geliyordu eğer yumurta gelişir çatlarsa gebelik olursa tutsun olmaz klomen yumurtlari kiste dönüştürmesin adet olayım diye yanı gebelik olmazsa adet söktürücü niyetine verdi. Bat 10 Şubat insallah olmam 😂 normalde düzensizim pcosum hiç gününde olmaz olsun diye beklerim bu ay olmasın diye umut ediyorum 😂 bir umut iste 🤷🏻♀️