Cnn_K Kendi sağlığın ve bebeğin sağlığı için yaptırmalısın. Ben Amerika da yaşıyorum burada zorunlu. Son ölçümüm de şekerim yüksek çıktı. Diyetisyenle birlikte kontrol altına aldık. Kuru kayısı, elma vs yiyorum. Sadece beyaz olan şeyleri tüketmiyorum. Korkulacak birşey yok ama yaptırmazsan sıkıntı kimde çıkacağı belli olmuyor.