ilkanneligimmm Kızlar 21.haftamdayım bugün ilk doz tetanoz aşısı oldum hafif kol ağrım var ama tüm vücudumda halsizlik yaptı yarına geçiyor mu bu? Tüm eklemlerim ağrıyor 🥺😢
Eylulannesi80 ilkanneligimmm bir kaç gün ağrır canım 2. Günden itibaren daha çok ağrımaya başlıyor iğne vurulan yer.
Adileeselvi ilkanneligimmm bu gün beşinci günüm aşının vurulduğu yer çürük gibi aciyo taş gibi zaten orası ara ara hala sızlıyor bile biontec bukadar acı yapmamıştı
ilkanneligimmm Eylulannesi80 ya kolum ağrısında tüm halsizliğim geçse iyi olur kol ağrısına dayanabilirim
ilkanneligimmm Defne2018 evet hemşire de öyle söyledi böyle giderse yarın kullanıcam zaten ama mühim olan yorgunluğumun geçmesi kol ağrısına dayanıyorum da
ilkanneligimmm Adileeselvi ayyy hiç böyle tahmin etmemiştim yaaa 😢 birde yarın misafirlerim gelecek yatılı, çok kötü denk geldi
Busraa28 Tetanoz aşınızı kaçıncı haftada yaptırdınız? Ben influenza geçirdiğim için yaptıramadım, şuan 27 haftalığım bu hafta yaptırmayı düşünüyorum.