Seyma_ Ebbrruu @ebru_ecrin_demir Ebrucukm çarpıntı sorununu oluyor mu bir haftadır o basladı bende birde 25+2
Ebbrruu Seyma_ evet canm bende var gittim kardiyoloji ye çay kahve içme dedi baktı bir sorun yok dedi
Ebrucukm Seyma_ aynen beraberinde çarpıntı da oluyordu ben kardiyolojiye gitmedim ama annem demişti çayı kahveyi azalt diye günde bir Türk kahvesi içerdim bıraktım geçti
Burcinismailoglu Ebbrruu bende geçen hafta öyle oldum uykudan uyandım. Çok korkmuştum 😔 Ama hamilelikte oluyormuş öyle şeyler
Ebbrruu Burcinismailoglu gebelik çok zormuş allah sabrını versin sağ salim kucağımıza alalım inşallah
Aysun2834 Ebbrruu bir kaç gündür bende de oluyor özellikle uykudayken birde astım hastasıyım ben çok şükür ilk defa mevsim geçişlerini hastanede geçirmedim inşallah havalardandır diye dua ediyorum
Brcntyfr Ebbrruu yastigini biraz yuksek tut bende olunca alcak yastiktan oluyo bitane daha aliyorum sonra rahatim.