Ebruf Kızlar 38 haftalık olacagı bebegim 3500 kg doktor suyu az gelirse 40 haftayı beklemeyi dedi sancı ve acılma için işe yarayan önerisi olan var mı bacaklarıma indi resmen hissediyorum ama ne sancı ne acılma yok suni vermelerine korkuyorum 🤦♀️
Esra3890 Ebruf bende 38+4 bekleyeyim yazan olursa benimde kasıklarımda hissediyorum ama sancı falan yok hiç pilates yapıyorum sürekli iş temizlik hareket ama etkisi olmadı hiç doktorda herşey normal bekliycez diyo
yaseminan Ebruf gelmeyince gelmiyorlar bende merdiven inip çıktım pilates yaptım ama 40. Haftayı buldu eczanede oksitosin sprey satılıyormuş o doğumu başlatıyormuş bi araştırın isterseniz
Semadeniz Ebruf benimde aynı hafta aynı kilo sanırım büyük bebekler günler ilerledikçe normal doğum zorlaşabilir.
kbrckr1 Ebruf bende aynıyım bebişim tombiş ne sancı ne bişey hiç bir belirti yok. Normal doğum için beklersen 41-42 bile olabilir o zamanda 4kiloyu geçer yine normal doğuramayabilirsin dedi yarın kontrolüm var duruma göre sezeryana karar verebilirim. İnatlaşmaya hiç niyetim yok. Bebişler sağlıklı olsunda gerisi hallolur 😇
Melekarzu Benim 2 cm açılmam ve sancim var 35.haftadan beri ama Dr bana da bekleyeceğiz dedi prs günü 38+5 te randevum var dua edin doğumu başlatalım desin. Sürekli sancı çeke çeke 3 hafta gerçekten zor geçti. Suni sancı ya bile varım artık o dereceye geldim
Ebruf yaseminan doktora sormak lazım aslında kendi kendimize degilde Allah korusun komplikasyonlar dan korkuyorum
Acemianne__ Ebruf bende korkuyorum suniden ama o kadar bunalıyorum ki bazen gidip istesem doğuma alırlar mı diye düşünüyorum 🤦🏻♀️ açılma da yok sancı da yok doğuma dair hiçbir sey yok günde on kişi arıyor hâlâ doğmadı mı diye psikolojim gerçekten cok bozuldu mantıklı düşünemiyorum. Allah yardımcımız olsun
goldumsu Acemianne__ onlar mı emzirip altını değiştirecekmiş ha bugün doğurmuşsun ha yarın. Herkes bi gelip görüp gidecek sonra kapını bile çalmazlar. Hamilelik zaten stresli süreç böyle saçma salak darlamaları anlayamıyorum
Ebruf Acemianne__ kimseyi takmıyorum sizde takmayın bence ama gece gündüz uyku yok çok agırlaştım tek sıkıntım o
goldumsu Ebruf ramazanda yenilen hurmayı bol bol yemeyi öneriyorlar. Burda doğum yapmış bi kadın anlatmıştı çok fazla hurma yemiş, pilates yapmış, squat yapmış öyle öyle açılması olmuş
goldumsu Acemianne__ benim her gün yeni cins çıkıyor çevremden o yüzden böyle görünce deli oluyorum. Ben kilo aldım ama oversize giyiyorum anlamıyorlar diyolar ki senin bebeğin 1-2 kilo olur djsjdıeo hayır olsun nolacak size ne
Acemianne__ goldumsu karnının büyüklüğüyle bebegin kilosu ne alaka be 😁 ne cahil insanlar var ya bazen bilerek yaptıklarını düşünüyorum. Hayır 2 kilo olsun ne oluyor 5 kilo mu olcaktı
goldumsu Acemianne__ daha neler neler ya ben artık dinlemiyorum bile akışına bıraktım ilk gebelik olduğundan ilk başlar evham yapıyodum şuan umrumda olan tek şey akıl sağlığım 😂
Acemianne__ goldumsu Allah yardımcın olsun hatta bütün gebelerin yardımcısı olsun sırf bu çevre yüzünden zaten herşey cok zor geciyo