Nazlis1 Merhaba 36+0 haftalığım. Bebek ters olduğundan 38 de alırız dedi dr. Şimdi ben 37 . Hafta içinde mi oluyorum ? O halde doğuma 1 mi , yoksa 2 hafta mı kalıyor ? Hesaplama nasıl oluyor . Pek çözemedim ben bu hesabı yardım rica ediyorum
Flz-kuku Nazlis1 Haftanız dolmuş 37. Haftanıza gün sayıyorsunuz 38+ lar olduğu zaman muhtemelen gün verilir 2 haftanız var