semakulekci Suna0991 30. hafta da başladı canım sanki adet ağrısı gibi bazen iğne batması gibi değişik duygu ama gel gitli yürüyünce su içince geçiyor
yaseminan Suna0991 37. Haftadan beri var bende şuna 38 daha şiddetli ama düzensiz devam etse doğum sancısı diyecem ama kesiliyor
Suna0991 semakulekci benim daha erken o zaman sag kasığıma girdi sadece ama uzandım biraz geçti hemen 🤗
atlasinannesiii Bi anda karnın toplanır sertleşir sonra adet ağrısı gibi ağrı girer ama 1 dk kadar falan sürer sonra geçiyor tabi sık sık olması iyi bişey değil benim günde en fazla 5 defa falan olur
Suna0991 yaseminan Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım bizim level biraz düşük sizden Allah yardımcın olsun 😇🙏
semakulekci Suna0991 Olabilir canım bedenden bedene fark edebilir herkes bir değil ☺️ yalancıdır ama korkma geçiyorsa