Buse62 biz çok ücra bir yerdeyiz bunları bulmam çok zor aktar bile yok kekik çok önerdiler onu zor bulduk çevremiz de çok yok neyse ki Allah’a şükür eşim çok ağır atlatmıyor yine iyi dün çok kötüydü öyle ateşler içinde gördükçe ben rahat edemiyordum şükür bugün daha iyi yarın daha iyi olur ☺️☺️ Sağolun önerileriniz için vitamin vs takviyesi alalım