Tugazra Merhaba, 31+5 deyim bi kaç gündür belime sancı giriyordu bugün dr kontrolüm vardı nst de sancım çıktı fakat açılmam Yok doktorum adalat crono 30 mg hap verdi ,kullananlar varmı ???
Tugba2213 Tugazra bnde kullanıyorum canım erken dogum vs ıcın , haftaya dogumum war inş etkili oldu bende ,
Dilekmila Tugazra kullandım evet 32 ci haftam da erken Doğum riskime karşı doktorum vermişti. Sabah akşam bi tane. Sayesinde 37+5 olduk ☺️ Tabi progestan da var.
Tugazra İnşallah faydası olur banada ,tedirgin oldum biraz..oğlum aceleci davranıyor bir de kızım var kızım 40+3de dünya ya geldi o yüzden korktum ..teşekkür ediyorum 🙏
mmrv [bilinmeyen] merhaba bebegin kilosu uzerinde olumsuz etkisi oldu mu bebnde yeni kullanmaya basladim da..
mmrv [bilinmeyen] Allah bagişlasin.. bence iyi kilosu.. haftasi da cok iyi dogmus.. ben kendim 2250 dogmusum mesela.. 2500 ü gecsinde raziyim. gelisim duruyo diyince cok korkmustm
Esesli Tugazra 29+5 den beri kullanıyorum 35+5 olduk. Doktor 37 Yi görelim dedi. Yarın kontrolüm var bakalım tekrar soracağım hapa devam mı diye 🙈
mmrv Esesli ne guzel bende o haftalari gorurum insallah.. Sey sorucam ilaci icerken de kasilman agrin oluyo muydu.. ??cok hafiften var bnm de kasilmam.
mmrv [bilinmeyen] peki bisey sorucam ilac icerken hic kasilma agri.oldu mu? benim suan hafiften kasilmam oluyo da.
mmrv [bilinmeyen] Amin insallahh.. ya kilo cok cok onemli degil nasilsa alinir. bilmemeniz daha iyiyms en azindan moral bozmamistr. ya bende ilac icince tamamen sıfırlanıcak agrilar diye korkuyodum. bnmde hafif hafif oluyo kasilmam rahatsz etmio beni ama sadece korkutuyo.