Cemre61 KıZlar merhabalar bu akşam kan tahlili yaptirdim 1.20 çıktı adet günüm geçmedi daha ama bütün belirtileri yasiyorum kusma kasık ağrisi miğde bulantısı halsızlık uyku hali filan neden bu kadar düşük çıktı kı acaba yükselir mi ..
Kahveli Cemre61 tüm belirtiler beta yükseldikçe ortaya çıkar Baska bir sorun olabilir ya da regl öncesi belirtileri bunlar genelde olur. Regle ne kadar var?