Ebrucukm Bende aynı durumdayım gece doğum korkusundan olduğunu düşündüm bugün herhalde istemsizce gece sancılanıp hastaneye gidemiycem filan gibi düşünüyorum bi türlü derin uykuya geçemiyorum yarım saat en fazla 1 saatte bir uyanıyorum 15 dakikada bir uyandığım da oluyor ama gündüz 3 saat yatıyorum