Cananyildiz Happybsrn evet canım maşallah görebildik bende belki görünmez diyodum 😂 banada 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi . Cinsiyeti ne seninki oo sen baya ilerlemissin 😂
Ebissss Michail benimde Eylül 17 gösteriyor 7+4 uz bizde benimde canım hiç bir şey istemiyor yemek yapamıyorum her şeyden midem bulanıyor İstifra etmiyorum kokulara çok hassasım her şey pis kokuyor
Michail Ebissss koku hassasiyeti cok daha kotu mutfakdan tiksiniyorum elimde olsa buzdolabini sokaga atarim aserdigim seyleri bile 2 kasik yiyorum sonra hic bir sey yiyemiyorum
Happybsrn Cananyildiz erkek 🥰🤗🤗 çok şükür birde kucağımıza alsak inşallah, şimdiden sana sabırlar diliyorum 🤭🤭🤭🤭
Cananyildiz Happybsrn valla amin canım ya bakalm neler yaşayacağız 🥰 sürekli bi merak kese kalp atışı cinsiyet doğum 😂
Sessizlik__41 Mrv135 canım benim ikinci gebeliğim sezeryan olacağım mecbur senin ilk gebeligin sanırım 🥰
Mervekrz Elayvzz ben sol tarafımda şişkinlik hissediyorum heralde bebek sol tarafta. İştah kaybı var kilo verdim hiç birşey yapıp yiyesim gelmiyor.
Shzdgn Mavidunyamm ben size cevap yazacagima yanlışlıkla alttaki kullanıcıya yazmışım yeni farkettim 😄