Merhaba cağğğnıııııımmmmm anneler ve anne adayları 🌸🌸🌸biz bugün 34+1 olduk . Doktor kontrolümüz vardı herşey yolundaymış çok şükür. Veee doktorum malum soruyu sordu vajinal mi istiyorsun sezaryen mi ? Bende bi anda vajinal dedim evet kalben hep böyle istiyorum ama çok da korkuyorum. Doktorumda öyleyse 37. Haftada çatı muayenesine gel dedi bende tamam hocam dedim çıktım. Şimdi soruyorum deneyimli anneler epidural ile beyan epiduralsiz vajinal Doğum yapıp bana Doğum hikayelerinizle ışık tutarmısıııınızz🙏🏻 Bİrde çatı muayenesi hakkında bilgi verir misiniz?