Ikigozumuncicegiii 54 kg ile hamile kaldım simdi 57 kiloyum ama göbeğim hep şiş kilo olduğunu da hissetmiyorum Bu sis karına ne iyi gelir Kilolu olma rağmen böyle koca göbekle gezip Forumda millet 30 haftada göbeğim yok deyince psikolojim bozuluyo😂
Ozgeozgul Ikigozumuncicegiii 7 aylığım 3 kilo aldım diyenleri felan görünce psikolojim bozluyor 14 haftalığım bol şeyler giymesem anlaşılır göbeğim çıktı baya bu insanlar benimde canımı sıkıyor boşverelim 😂
Sema150919 Merhaba, benim de öyle 14 haftalığım ama 11 haftadan beri şiş geziyorum sanırsın 5-6 aylığım. kabızlık ve gaz şikayetimden dolayı olduğunu söylüyorlar. Bol yürüyüş ve hareket öneririm ☺️
Sema150919 Ikigozumuncicegiii indi canım zaten sabahları kalkınca olmuyor gün içerisinde oluyordu . Ama hiç takma eğer tuvalet sıkıntın yoksa tadını çıkar .
Ikigozumuncicegiii Ozgeozgul Ben bol giymeme rağmen ooo kilo almışsın diyorlar ama kilo değil insan kekndi vücudunu hissetmez mi sisim ben 😭
Merve-bulut @Ikigozumuncicegiii hiç canını sıkma bende 12 haftalığım kocaman göbeğim var iç karnımız küçük demek ki hamileliğin tadını çıkar canım bebişler sağlıklı olsun 🌸👼🏻😍
Ikigozumuncicegiii Merve-bulut ayy canım sağol inşallah sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz kuzularimizi🤲
Ikigozumuncicegiii Sema150919 yok olunca da bı sütlü kahve içiyorum hemen etki ediyor Önceden hergun içtiğim kahveyi şifa niyetine içer oldum Teşekkür ederim canım
Esra1990 Benimde 14 haftalık ama 5 6 aylık gibi göbek gaz ve eğer kabızlık sorunu varsa oda şişiriyor