Deletedmom_29 Alparslannannesi Ovulasyon testi al canım bende bu ay kullanıyorum bir gebenin günlüğü sayfasından aldım 30 adet 120₺ 2 tanede gebelik testi hediyeli her mesajınıza dönüş yapıyorlar tavsiye ederim
Hello08 Alparslannannesi uygulamalar genel olduğu için çok güvenmiyorum ovulasyon testi almıstım ben en mantıklısı o çünkü her ay aynı tarihte yumurtalamıyorsun
Alparslannannesi Deletedmom_29 Tamm canin bende birdaha ki ay alayım ordan saol peki sende Bi ise yaradı mı yumurtlamayi gördün mü
Alparslannannesi Hello08 Ben kimyasal gebelik yeni geçirdim bu ay tekrardan denemek istedim ama en mantıklısı birdaha ki ay ovulasyon testiyle yapmak
Elif3544 5 yıl sonra tedavisiz hamile kaldım arkadaşlar sadece hayıt suyu sayesinde tabi öncelikle Allah’ın izniyle oldu çok şükür 3 aylık hamileyim
Deletedmom_29 Alparslannannesi Ben bu ay kullanıyorum bugün 3. Testimi yapıcam silik henüz , tahminen regl gününden itibaren hesaplandığımda Şubat 10 gibi olur diye tahmin ediyorum