stor9876 Kızlar selamlar bu hamilelik sürecinin sonuna geldim hayırlısıyla.. Yarın sabah 08.30 da doğuma gireceğim. Fazlasıyla stresli gergin ve heyecanlıyım. Ne hissedeceğimi bilmiyorum… biraz korku biraz tedirginlik ne ararsanız var. Böyle hissettiğim içinde kendimi kötü hissediyorum suçluyorum 😭😭 Dualarınıza talibim
Melekk-911 stor9876 sakin olun tatlı heyecanlar bunlar. Ne güzel yarın sabah yavrunuza kavuşacaksınız 😊
Htc_31 stor9876 rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah canım kendini ferah tut abdestini al 2 rekat şükür namazı kıl seni ferahlatacaktır inşallah allah yar ve yardımcın olsun
Eas stor9876 Yarın bu saatlerde her şey güzelce geçmiş bitmiş olacak onu düşünün bence 😍 hepimiz Allah nasip ederse doğumu tadıcaz ama sabırla bekleme aşamasındayız , siz hayırlısıyla sağ salim sonuna gelmişsiniz buna odaklanın ♥️
FusunF stor9876 normalde Benimde yarındı doğumum ertelendi covid oldum ne hayaller kurmuştum yarın için bence böyle düşünmeyin sağsalim kucagınıza a alırsınıZ inşallah 🙏🥰
Omerhuma FusunF cok geçmiş olsun, kac haftalıktnz kaç gün erteledilr, bende de gecmeyen öksürük var persembe doğumum var benmde öksürükten dolayi ertelenirmi acaba, 39haftam doluyodu perşembe günü
FusunF Omerhuma 38+4 haftalığım Cuma günü test vercem eğer negatif çıkarsa Cumartesi alırız dedi doktorum bende tam 39 oluyorum ama öksürük varsa doktorunuza sorun isterseniz sezaryen sonrası öksürük dikişleri acıtır mı bilemiyorum da erteler belki Ya