Aventin elektriklisini gördüm aman ya rabbi dedim 😲 1200 küsür olmuş Manuel’den ziyade elektrikli tercih ediliyormuş sanırım hep daha rahat olsun diye ama gerçekten gerek var mı sizce 23 haftalığım gerek varsa ona da bütçe ayırmam lazım 😂😂 bebek doğduktan sonra gerek olursa mı alınmalı yoksa bu arada göğüs uçlarım hala yok o zaman belirginleşir mi bilmiyorum