happybaby123 rkyycbnn bana doktor sonuna kadar beklicem dedi ama ben pat diye gitmek istemiyorum gün versin istiyorum🥺
betulyc happybaby123 ben 37.haftama kadar çalışacağım için hazırlıyorum daha fazla ağırlaşırsam zor olur
Son_Almila happybaby123 bebeğin odasını eşyalarını vs her şey hazırladım sebebi de gurbete oluşum ani bişi olsa işim zor. Çantam meydanda sadece içi boş şuan 32 oldum an itibari ile 35 ten önce hazırlamam sanrm
happybaby123 UmutsuzPolyanna benimde 3nisan olması lazım ama doktor mart sonu dedi bazen ultasonda üç gün ileri ğç gün geri çıkıyo kafam karıştı😂
UmutsuzPolyanna happybaby123 o ultrasondaki tarihi takma bence benimki 2 hafta önden gidiyor o tarihe kadar bozulmazsa 41 haftalık olmuş olur 🤭🤭😅🤣
happybaby123 Mucizem_211 o zaman benimde 20 sinden sonra erken gelmezse inşallah ay bu işleri tahmin etmrsi çok zor😂😂
Happybsrn happybaby123 31+2 🙏🌺 doktor ile daha konuşmadık ama genelde sezaryen de 38 buluyor yani Mart sonu inşallah 🙏 sağlıkla kucağımıza alalım , hem heyecanlı hem stresliyim 👀🥴
happybaby123 UmutsuzPolyanna benimki geç döllenmeydi ya nasıl hesaplanırki doktor son adet tarihimi 26 haziran olarak girdi