Cansusu ilk 3 ay iliski yasak diye bir durum yok .Riskli gebeliklerde doktor suresini veriyor zaten .Yanliş bilgilendirme yapmayalim lutfen .Normal dogum dusunuyorsan son aya kadr iliskiye girmek doktor onayi ile tabiki faydali bile .Acilmaya yardimci oluyor .Hamileyken iliskiye girilmez diye birsey yok .