10 gün önce hamile oldugumu öğrendim ve aynı zamanda smr alındı smr testimde hpv virüsü oldugumu ögrendim ve tekrardan sürüntü alındı hpv pozitif mi yoksa negatif mi onu araştıracaklarmış. Rahim ağzı kanseri başlangıcı olabilir dediler , tedavi süreci biraz zorlu bir süreçmiş korkuyorum açıkçası bebeğe bir zararı olur mu diye yaşayan arkadaşlar var ise veya çevresinde duyan var ise beni biraz aydınlatabilir mi?