Ranaikra 37+4 haftalık olduk en son 36+5 de gittim bu sıra çok sancılarım oluyor bebek çok toplanıyor alt kısımda çok baskı ve acı hissediyorum yarın muaneye gidiyim diyorum erken mi sizce yoksa 38 haftayı bekleyim mi
Htc_31 Ranaikra haddinden fazla sancı hissediyorsan riske atma canım git derim bebek kanala giriyor olabilir
Ranaikra Htc_31 bende ona şüphe ediyorum çok sık değil ama hafif şiddetli sancılar belden vuran regl sancısı gibi